Met een goede reclamecampagne kunt u uw potentiële klanten – uw doelgroep – op een effectieve manier bereiken. Omdat reclame maken geld kost én omdat er onzekerheid heerst van het effect van een reclamecampagne, kiezen ondernemers er soms voor om geen reclame te laten maken. Jammer! Goede en creatieve commercials kunnen namelijk helpen om uw potentiële klanten, dát benodigde zetje te geven in uw richting. Yannick Hilger maakt creatieve en originele commercials om uw boodschap aan uw doelgroep te vertellen.
Een commercial nodig?
Met een commercial kunt u nieuwe en bestaande klanten bereiken. Het is daarom goed om voordat u begint met het maken van een commercial, te bedenken wat het doel is van de commercial. Vervolgens is het belangrijk om te bepalen welke boodschap een commercial moet bevatten. Wat willen we de mensen vertellen? Ook het bepalen van de stijl is in deze fase al belangrijk. Houd hierbij altijd uw doelgroep in gedachte. Aan het eind van de productiefase van de commercial, is het goed om na te denken over de manier van publiceren en de frequentie ervan. Yannick Hilger werkt met een team van jonge en dynamische creatievelingen om voor u een commercial te maken. Denk aan een regisseur, editors, assistenten, visagisten en andere benodigdheden. Welke boodschap wilt u aan uw doelgroep vertellen? Vertel het ons!
Hoe maken wij een commercial?
In het geval van het maken van een commercial gaat het om 5 fases. Uiteraard maken wij de commercial voor uw bedrijf, instelling of onderneming op maat; zie onze werkwijze als een houvast voor een goed resultaat!
1. Creatieve fase – gezamenlijke brainstorm en doelstellingen
2. Boodschap – script en verhaal; wat willen we de mensen vertellen?
3. Doelgroep – wie willen we bereiken met de commercial?
4. Uitvoering – verfilmen van het script
5. Resultaat – bepaling van de verspreiding van de commercial
Voorbeelden: